I samarbete med Klarna kan Teleoutlet erbjuda följande betalningsalternativ:

  • Direktbetalning. Kortbetalning med VISA och MasterCard
  • 3 månaders betalningsuppskov
  • Delbetalning från 6 till 24 månader, eller i din egen takt, på belopp över NOK 2500,-
  • Få först. Betala senare. Faktura, förfallen 30 dagar (baserat på godkänd kreditvärdighet)

Betalning med Klarna:
Så här fungerar det:

Steg 1: Lägg till produkterna i din varukorg och välj Klarna när du checkar ut.

Steg 2: Lämna personlig information så vet du direkt om du har blivit godkänd.

Steg 3: Klarna skickar dig ett bekräftelsemejl och sedan påminnelser när du ska betala.

Steg 4: Framtida Klarna-köp kan nu slutföras med ett klick.

Kort- eller bankbetalning
Med kort- eller bankbetalning kan du betala dina köp direkt, säkert och enkelt på tre olika sätt. Du kan länka dina kort och bankkonto till Klarna första gången du betalar något, eller göra det i förväg i Klarna-appen. Klarna kommer ihåg din information så att du kan handla och betala ännu smidigare nästa gång.

  • Banköverföring
    Betala med ditt bankkonto och godkänn ditt köp med BankID. Pengarna dras direkt.
  • Överföring
    Överför från bankkonto, pengarna kommer att dras från ditt associerade konto inom två bankdagar efter att beställningen skickades.
  • Kort
    Betala med valfritt kort. Pengarna reserveras direkt i samband med köpet.

Finansiering
Engångsavtal
Slutför en enkel 4-stegs kreditansökan med top-of-mind-information. Du kommer att få ett omedelbart svar om du har blivit godkänd och kan slutföra din beställning omedelbart.

Månadsbetalningar
Du kommer att göra din månadsbetalning online eller i vår app med banköverföring eller kortbetalningar. Vi meddelar dig när det är dags att göra betalningen varje månad.

Om Klarna.Pay på webben eller i appen

Se dina senaste köp och gör betalningar i Klarna-appen eller online.

Tryggt och enkelt
Du omfattas alltid av Klarna Köparskydd. Modern säkerhet skyddar din information för att förhindra obehöriga köp.

Vanliga frågor:
Läs våra vanligaste frågor (https://www.klarna.com/no/kundeservice/) för att lära dig mer om hur du använder Klarna.

På Klarna är vi fast beslutna att skapa världens bästa shoppingupplevelse. Vi tror att betalning handlar om mycket mer än hur vi skickar pengar. Det är därför våra agila betalningsmetoder ger dig mer tid, kontroll och nöje, så att du kan fortsätta göra det du älskar bäst.

  • 80 miljoner kunder använder Klarna.
  • 190 000 butiker runt om i världen arbetar med oss.
  • Vi har erbjudit onlinebetalning i 14 år.

Retur:
Läs mer

Dessutom kan vi erbjuda betalning via VIPPS

Kortbetalning steg för steg

Betalning med kort är säkert och enkelt. Vi godkänner VISA och Mastercard som betalkort. Du anger ditt kortnummer, utgångsdatum och verifieringskod (CVV2) på baksidan av kortet, och betalningen görs.

Vi arbetar tillsammans klarna för att säkerställa en snabb behandling av dina kortuppgifter genom mycket säkra rutiner. Ingen kan se ditt kortnummer genom betalningsprocessen.

Auktorisering
När du gör en beställning hos oss görs en fullmakt till ditt kort. Det innebär att vi kontrollerar att kortet är giltigt och att det finns täckning för köpet. Vi gör sedan en reservation av det belopp du handlar för. Under bokningstiden finns pengarna fortfarande på ditt kort, men de är reserverade  så länge beställningen behandlas.

Avbokning av bokning

Om du avbokar en beställning kommer bokningen att höjas och pengarna kommer att släppas tillbaka på ditt kort (normalt inom 5-7 arbetsdagar). Det är först när vi har packat varorna redo och förberett paketet för leverans som pengarna överförs från ditt kort till oss.

Bokning

Vi förbehåller oss rätten att utföra kontroller som rör korttransaktionen där vi anser det nödvändigt, inklusive att vägra leverans utan ytterligare motivering om de kortuppgifter som tillhandahålls inte kan verifieras.

Kreditering

I händelse av kreditering av hela eller delar av en beställning som ursprungligen betalades med Visa/Mastercard kommer krediten att göras till samma kortnummer. Vi kan inte ta ut pengar till ett bankkonto.

Återbetalning av pengar vid avbokning av köp på grund av försenad leverans och vid klagomål sker inom 14 dagar.

Integritet:

Lagring av kreditkort

Vi lagrar ingen information om ditt kreditkort.

Informationen du anger när du gör onlinebetalning kommer endast att länkas till den beställning du utför.

Frågor om betalning och retur av pengar
Kontakta vårt kundtjänstcenter på 840 00 0880 eller e-post: post@teleoutlet.se

Få nyheter och erbjudanden först

Få nyheter, erbjudanden och information om give-aways före alla andra.